Najczęściej zadawane pytania
Rejestracja
- Czy muszę rejestrować konto, aby dokonać zakupów?
Nie, rejestracja konta nie jest wymagana i można dokonać zakupów bez zakładania konta. - Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?
Możesz użyć opcji "Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj." dostępnej tutaj oraz na ekranie logowania do konta. Na podany adres e-mail przyjdzie wiadomość z dalszymi instrukcjami. - W jaki sposób można założyć konto?
Konto można założyć na stronie rejestracji podając niezbędne do tego dane.
Zamówienia
- W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie możesz zapłacić za pośrednictwem bezpiecznych płatności elektronicznych lub przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy. Możesz również skorzystać z opcji zapłaty gotówką "za pobraniem" u kuriera (dodatkowy koszt to 3 zł). - Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Niestety nie. Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej sklepu Vortumnus. - Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego opłaceniu. Nie ma możliwości wycofania opłaconego zamówienia. O rezygnacji można nas poinformować drogą mailową na adres: sklep@vortumnus.pl. Informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki tylko jeśli paczka nie została jeszcze przygotowana. - Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?
Niestety, ale nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres sklep@vortumnus.pl wiadomość z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie "błędnego" zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka nie została jeszcze przygotowana. - Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie w siedzibie Państwa firmy?
Niestety, ale nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia w siedzibie naszej firmy. - Ile czeka się na zamówiony produkt?
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi średnio 2-3 dni robocze liczone od momentu złożenia zamówienia do momentu jego wysyłki. Do tego czasu należy doliczyć czas dostawy przez firmę kurierską. - Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT za zakupiony towar?
Tak, istnieje możliwość otrzymania faktury VAT za zakupiony towar. Aby ją otrzymać, należy przy składaniu zamówienia zaznaczyć pole "Chcę otrzymać fakturę", a w polu uwag wpisać swój numer NIP lub PESEL. - Ile mam czasu na dokonanie zapłaty za zamówienie?
Na opłacenie zamówienia czekamy maksymalnie 3 dni robocze. - Czy zamówienia są wysyłane za granicę?
Zamówienia wysyłamy wyłącznie na terenie Polski. Na obecną chwilę nie ma możliwości wysyłki zamówienia za granicę.
- Moje zamówienie zaginęło. Co mam zrobić?
Jeżeli z Twoim zamówieniem cokolwiek się stało skontaktuj się z nami na adres sklep@vortumnus.pl i opisz całą sytuację. Dołożymy wszelkich starań by Ci pomóc i rozwiązać problem z zamówieniem.
Wymiany i zwroty towarów
- W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?
Towar można zwrócić zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie Zwroty i reklamacje oraz w naszym Regulaminie sklepu w sekcji § 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY