Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania


Rejestracja

  1. Czy muszę rejestrować konto, aby dokonać zakupów?

    Nie, rejestracja konta nie jest wymagana i można dokonać zakupów bez zakładania konta.

  2. Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?

    Możesz użyć opcji "Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj." dostępnej tutaj oraz na ekranie logowania do konta. Na podany adres e-mail przyjdzie wiadomość z dalszymi instrukcjami.


  3. W jaki sposób można założyć konto?

    Konto można założyć na stronie rejestracji podając niezbędne do tego dane.


Zamówienia

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

    Za zamówienie możesz zapłacić za pośrednictwem bezpiecznych płatności elektronicznych lub przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy. Możesz również skorzystać z opcji zapłaty gotówką "za pobraniem" u kuriera (dodatkowy koszt to 3 zł).

  2. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Niestety nie. Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej sklepu Vortumnus.

  3. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

    Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego opłaceniu. Nie ma możliwości wycofania opłaconego zamówienia. O rezygnacji można nas poinformować drogą mailową na adres: sklep@vortumnus.pl. Informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki tylko jeśli paczka nie została jeszcze przygotowana.

  4. Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?

    Niestety, ale nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres sklep@vortumnus.pl wiadomość z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie "błędnego" zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka nie została jeszcze przygotowana.

  5. Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie w siedzibie Państwa firmy?

    Niestety, ale nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia w siedzibie naszej firmy.

  6. Ile czeka się na zamówiony produkt?

    Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi średnio 2-3 dni robocze liczone od momentu złożenia zamówienia do momentu jego wysyłki. Do tego czasu należy doliczyć czas dostawy przez firmę kurierską.

  7. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT za zakupiony towar?

    Tak, istnieje możliwość otrzymania faktury VAT za zakupiony towar. Aby ją otrzymać, należy przy składaniu zamówienia zaznaczyć pole "Chcę otrzymać fakturę", a w polu uwag wpisać swój numer NIP lub PESEL.

  8. Ile mam czasu na dokonanie zapłaty za zamówienie?

    Na opłacenie zamówienia czekamy maksymalnie 3 dni robocze.

  9. Czy zamówienia są wysyłane za granicę?

    Zamówienia wysyłamy wyłącznie na terenie Polski. Na obecną chwilę nie ma możliwości wysyłki zamówienia za granicę.



  10. Moje zamówienie zaginęło. Co mam zrobić?

    Jeżeli z Twoim zamówieniem cokolwiek się stało skontaktuj się z nami na adres sklep@vortumnus.pl i opisz całą sytuację. Dołożymy wszelkich starań by Ci pomóc i rozwiązać problem z zamówieniem.

 

Wymiany i zwroty towarów

  1. W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?

    Towar można zwrócić zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie Zwroty i reklamacje oraz w naszym Regulaminie sklepu w sekcji § 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl